EN-TERMÉKEK GARANCIÁJA ÉS ELADÁS UTÁNI SZOLGÁLTATÁS
A termékekre 24 hónapig vállalunk garanciát. A szavatossági és jótállási felelősségre vonatkozó rendelkezések tekintetében, a 117/1991. (IX. 10.) és a 151/2003. (IX. 22.) számú kormányrendeletekben foglaltak az irányadóak.
Amennyiben a átvételkor terméken, törést vagy sérülést észlel a Vevő, akkor azonnal küldje vissza a Feladónak, aki elvégzi a termék cseréjét, megjavítását vagy helyrehozását.
Abban az esetben, amikor a terméket nem lehet sem megjavítani, sem helyrehozni, az Eladó kicseréli egy új termékkel. Abban az esetben, ha a hibáért a gyártó a felelős, a költség az Eladót terheli, ha pedig nem, akkor a Vevőt – lásd a feltételeket a Garancia Bizonyítványon).
Mielőtt a Vevő visszaküldi a sérült terméket, be kell küldenie az Eladónak egy írott reklamációt, postán, faxon vagy email-en.
A Vevő a választ, írott formában fogja megkapni.
SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ
A megrendelés beküldésétől számítva általában 1-5 héten belül kapja meg a Vevő a terméket.(mennyiségtől, színtől, típustól függően).
A határidőt a visszaigazoláson megadjuk.
SZÁLLÍTÁSI DÍJ, KÖLTSÉG
A szállítási díj a megrendelt termékek súlyától és térfogatától függ.
A Szállítási Szolgáltatás díját ugyanakkor kell kifizetnie a Vevőnek, mint amikor a megrendelt termékek árát.
A szállító felelős a termékekért, a szolgáltatótól a felhasználóig.
VISSZAKÜLDÉSI ELJÁRÁSMÓD
A megvásárolt és kifizetett terméket (termékeket) az átvételtől számított 10 napon belül lehet visszaküldeni.
A Vevőnek jogában áll írásban felmondani a megrendelést, ha a termék (melyet fényképpel is bizonyít) nem hasonlít a honlapon szereplő termék leírására vagy fényképére.
A panaszt a Vevő az Eladó alábbi címére küldheti be.
3530 Miskolc Vörösmarty u.35.
Panaszt a következő esetekben lehet beküldeni:
- ha a termék sérült vagy hibás
- ha a megkapott termék különbözik a megrendelt terméktől
- ha nyilvánvaló a különbség a honlapon látható kép és a Vevő által megkapott termék között (beleértve a szín különbségét). Azonban, a weboldal Felhasználási Feltételeivel megegyezően, az összes kép, csak tájékoztató jellegű. A képek megpróbálják minél jobban tükrözni a terméket, amelyet a Vevő majd meg fog kapni, de színek és méretek aránya eltérhetnek a számítógép grafikus programja, illetve a monitor beállítása miatt.
Az előbb bemutatott indokokért a Vevő két megoldás közül választhat:
1.
Az Eladó kicseréli a sérült terméket, amely esetében a Vevőt nem terheli a szállítási költség. Kérjük a Vevőt, hogy a csomagot, kézbesítéskor, a futár előtt vizsgálja meg. Ha a terméken sérülés észlelhető, a Vevő köteles, hogy ezt megemlítse a szállítási értesítőn, és nem kell átvennie a csomagot, hanem azonnal kell értesítenie az Eladót. Utólagos panaszt nem áll módunkban elfogadni, ha átvétel után észlel bármilyen sérülést. Kivitelezési vagy szerelési hibáknál, kérjük a Vevőt, hogy értesítsen bennünket postán, faxon vagy az aba.szer@gmail.com email címen.
2.
A Vevő visszakapja a teljes befizetett összeget, beleértve a kezelési és a szállítási költségeket is.
A Vevő email-en fogja megkapni az általa választott lehetőséggel járó teendőket.
A TERMÉK VISSZASZÁLLÍTÁSA
- A terméket eredeti csomagolásában kell visszaküldeni.
- Visszaszállításkor a korábbi szállítási költség nem jár vissza a Vevőnek.
- A pénz visszaküldése ugyanarra a bankszámlára történik, ahonnan a befizetés érkezett.
A termékek nem kárpótlódnak:
- A visszaszállítás oka szubjektív és nem utal a termék jellemzőire vagy minőségére.
- A Vevő meggondolja magát, miután beküldte a megrendelést és kifizette a termék (termékek) árát, abban az esetben, amikor nem lép fel semmilyen feltétel a Visszaküldési Eljárásmódból.
- A cím, amelyet a Vevő használt a megrendelésnél, hibás vagy hiányos volt.